2008. április 9., szerda

Hosszú távon

nem tudom, mennyire bölcs dolog beinteni egy "Magyar Honvédség" matricával ellátott Mercédesznek, majd kicsit később egy index nélkül hirelen parkoló Jeepnek, de amikor már annyira fájt a lábam, hogy konkrétan azt hittem, elájulok a kormány mögött a kuplungot nyomva, nem igazán a megfontoltság erénye töltötte be/ki az elmémet.
A lépcsőn felfele caplatván a második emeletnél tört volna rám a sírás, de erős maradtam.
20 perces pihegés után az első gondolatom egy Brandy volt, de gondoltam előbb elolvasom, mit ír betegtájékoztató. Ezt sose ne tegye senki, mert mire Davido hős tette után hazatért én már épp temetni készültem magamat.
De szerencsére helyén volt az esze és azonnal töltött nekem. Még élek.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Biztos velem van a baj, de amikor azt olvastam, hogy a kormány mögött ültél, akkor nekem a Parlament ugrott be néhány minisztererrel és pár pillanatig el kellett gondolkodnom, hogy miért ülsz te vajon ott.

Unknown írta...

Nem tudom, miért írok neked oliver néven, de valójában a Pannika vagyok. :)