2008. május 28., szerda

Nem szeretem

Amikor hülyét csinának a pülssállatokból. Furcsa hákli. Belátom.
Szóval azt nem szeretem, ha mondjuk egy kutyának sálja van.
Mert ha például nyár van, akkor bizonyára melgíti őt plusszba az a sál az eredendő plüssön túl.
Van például egy mikulásnyulam.
Van neki mikulássapkája, meg piros sál a nyakában.
Na ez például teljes hülyecsinilás, mert Mikulás csak egyszer van az évben,
ő meg arra van ítélve, hogy egész évben ebben a fura jelmezben parádézzon.
Ezért szépen leveszem róla, hogy ne érezze idiótának magát.
Most van egy sálas kutyám is és gondoltam, hogy így kitört a kánikula, megszabadítom ettől a teljesen felesleges ruhadarabrtól.
De rá van varrva.
De nem adom fel, szépen lefejtem róla.
Nehogymá'.

1 megjegyzés:

bea írta...

:)nekem a harom plussmackom elbaszottul lusta, es pl ok nem szeretnek kimaszni az agybol, kiveve Berciket, de o is csak akkor, ha utazni lehet. mert utazni nagyon szeret. volt velem daniaban is, meg svajcban, meg elotte romaniban. meg majd jon velem Londonba is. Mackoknak is kell vilagot latni ugye...