2008. december 11., csütörtök

Számlagyűjtő kisiparos

Elért az év vége és hiába mantrázom, hogy engem betűkre és nem számokra szerződtettek ma délelőtt mégis egy gigantikus számlahalom tetején találtam magamat.
De ha ezen a buckán áttúrom magam, akkor talán nem kell elhatárolnom, ami még ennél is sokkal rosszabb. Értem én az Univerzum tanítását, csak nem mindig szeretem.
Amúgy suttyomban készülök a karácsonyra és áldom az internetet, csuda dolgokat el lehet már intézni.
Azért majd a nyomulást sem fogom teljesen megúszni, de teljesen célirányos vagyok és furcsa helyekre fogok menni, lehet, hogy azokon a helyeken ilyenkor rajtam kívül a madár se.
Lelki hektikám kicsit átlendült a holtpontom, azt nem állíthatom, hogy látom a jövőt, de most legalább nem temeti be a lelkemet teljesen a "mi leszek, ha nagy leszek és hogyan/miben valósítsam meg önmagam" tematika.

Nincsenek megjegyzések: