2008. december 7., vasárnap

Nyál

A december a nyál hónapja. Minden kommunikációs csatornán dől és beborít mindent.
Egy kicsit lehangol, hogy ebben a buliban részben én is benne vagyok, de igyekszem elhatárolódni.
Szombaton rájöttem, hogy talán a könnyű fizikai munka tud kilendíteni jelenlegi állapotomból, meditatíve tudok például tapétát tépni és vakarni é utána jobb. Illetve közben is.
Pihentetően hat rám egy fal hosszú és megfeszített bámulása. Talán mert nincsenek rajta betűk és nem írja ki, hogy "új üzenete érkezett".
Rengeteg dolgot kéne elintéznem, de ezekbe mindig belebonyolódom és elért a hitelválság is.
A régi gépem egyrészt túszul esett, másrészt mostoha sorsát megérezve most be sem akar kapcsolni, ezért nem érem el az internetbankomat (nekem ilyen régi chipkártyás őrületem van) és nem tudom utalni az esedékes mindeneket.
Megoldási lehetőségek persze vannak, de egyik macerásabb, mint a másik.
Nem is szedálom tovább magam az ezen való gondolkodással, inkább kiteregetek, az a biztos pont.

Nincsenek megjegyzések: