2008. november 14., péntek

Izélik


A Jókai teret és megváltozott a forgalmi rend, ezért behajtottam a tilosba. Tiszta hülye érzés volt, de megúsztam. Miután siettem, ezért precízen leparkoltam, mindenkihez képest fordítva, elegánsan vettem jegyet az automatából, majd dolgom végeztével kitolattam az utcából az Andrássyra. Egy kocsi jött utánam, illetve attól függően honnan nézzük, szemben velem, és fel volt háborodva. Nem értem, miért nincs senkinek egy csepp humorérzéke sem. A gépem pedig beadta az unalmast illetve a laptopintenzíven azt mondták, jobb, ha levesszük a gépekről, s hagyjuk szépen elaludni, ezért most a pasim francia billentyűzetes notebookjára rácsatlakoztatottt legolcsóbb, ám erkai magasságokban kopogó klaviatúrájával ébresztem fel épp a szomszédokat. Ja,az "i" betűt sem akarja bevenni. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Huhh, na ez így idegesítő lesz. Reményeim szerint a jövő héten megérkezik a férfiasan bika gépecském. Anyám rögtön azt kérdezte, hogy néz ki, mondtam, hogy gépben be kell lássam, inkább pasi vagyok. Amíg nem lesz egy MAC-em, addig mindegy a külcsín, csak legyen benne legalább két mag. Most meg fransziásan romantikus hangulatba keveredtem és kifejezetten szeretek fransziásan romantikus hangulatba keveredni. Egy filmtől. Vagy mástól.

Nincsenek megjegyzések: