2009. december 14., hétfő

Furcsaságok

Eddig is mostam, mint a fába szorult féreg, de most, hogy lesz egy gyerekem is, szerintem ez hatványozódni fog.
Már most hatványozódni látszik, mert kicsi űrhajósruhákat szortírozok és pakolgatok.
Helyzetileg az van, hogy mindenki a helyére került és most anyám lakását akkor birtokba vettük...
Ez pillanatnyilag több szempontból furcsa.
Egyrészt eddig az anyám lakott itt és én voltam a gyerek.
Mostmeg én leszek anya és lesz egy gyerekem. remélem, eddig követhető.
Meg a terek, meg minden. A régi kamasz-szobám (Tudjátok, hogy a kamasz egy népcsoport volt? Sajnos már kihaltak, a nyelvükkel együtt...Asszem.), szóval ez a szoba most gyerekszoba, meg átmeneti háló, amíg nagyon pici...
Ilyenekkel barátkozom épp.

2 megjegyzés:

zsof77 írta...

:) úgy érzem,mintha Kend is két világ közt lavírozna (gyerek vagyok emlékek-anya leszek). Nem is tudtam ezt a kamaszokról, de érdekesen hangzik. Lassan már csak egy hét? Tényleg (bár az űrhajósruciból kiindulva) kisfiú lesz, v?

Cassis írta...

Igen, igen, jól érzi kérem, de szerintem ez kábé normális...:).
Leányka lesz ő, űrhajós leányka :).
Még 11 nap...
Kotta szerint legalábbis...