2009. április 4., szombat

Ív

Ez a lenti kép teljesen gáz, de gondoltam, ha már betettem, nem veszem ki. Fő a következetesség. Amúgy nagyon vidám sötétóra volt, de ennek is már egy hete.
Azóta kicsit megviselt ez az óra átállítás, pedig büszkén viselve nem szoktak ezek, de most mégis kicsapott, kulmináltan, hisztisen lettem nyűgösfáradt, de aztán végre sikerült kialudnom magam.
Tegnap aztán előre megfontolt szándékkal tanítottam 3 és fél órát.
Pillanatnyilag nem tudom, mennyi tudást sikerült átvarázsolnom a lelkes nebulók agyába, de az óra után volt, aki jelezte, hozzám szeretne jönni gyakorlatra. Ebből gondolom, valamennyire érdekes volt amiről beszéltem, bár most azon kattogtam, mennyi mindent nem mondtam el ésatöbbi.
A tanításos kitérőt jóféle pálinkákkal öblögettem le, nem is kevéssel (csak a legvégső fertőtlenítés végett persze), és most egy másnap lájt nyomása alatt gondolkodom a szombatról.

1 megjegyzés: