2009. január 13., kedd

Város, bajusz, Magnum

Holnapra állítólag lepotyog az égből valami kozmikus trutyi és sem gyalog sem semmivel nem ajánlott a közlekedés. Mondjuk ahogy ma elnéztem a várost, a legkevésbé bájos arcát mutatta. A halni vágyok vélhetően ma halni vágytak, vagy nem tudom.
Minap a bajusz szimbolikájáról gondolkodtam és próbáltam bárminemű párhuzamot vonni. Úgy értem, hogy a nőknél mi a bajusz. Illetve mi lehet az? De nem találtam megnyugtató megoldást.
Minden esetre napokig pisztergálta a fantáziámat az arcszőrzet többletjelentése.
(Bajusz? Szakáll? Bajusz és szakáll együtt? Csak szakáll??????? Őrjítő, én mondom...)
Erre Davido csak annyit kérdezett:
Megnum? Megvan?
Aztán nem gyötörtem magam tovább ezzel a problémakörrel, levezetésnek viszont megnéztük A bajusz című filmet, ami elsőre nem taglózott le, de aztán így utólag egyre jobban tetszik.
Ja, és a nagy visszatérők között köszönthetjük újra Hónyomit, örömmel teszem vissza a linkjeim közé.

Nincsenek megjegyzések: