2008. szeptember 5., péntek

Nekem kicsit furcsa

Hogy a sarki bolt erősnegyvenes pénztárosnője ámulattal vegyes csodálattal érdeklődik a réteskészítés titkairól, amikor meglátja a kosaramban a réteslapokat.
Hogyaszondja. Hogy kell ezt megtölteni? Meg tekerés után csak tényleg beteszem a sütőbe? (Be. Nohát!) Meg honnan tudom, hogy mennyi töltelék kell bele, illetve abból a tejfölből mondjuk mennyi fog elfogyni? A töltelékhez.
Nomost. Én ezt pont fordítva képzelném.
Hogyaszondja.
A sarki boltocska erősnegyvens pénztárosnője ad nekem tuti tippeket réteskészítéshez. Hogypéldául: A tökös-mákosat már próbálta? Próbálja csak ki a tölteléket egy csepp citromlével! Meglátja, isteni!
Mert ha mondjuk én nyújtanám a lapokat. Akkor még érteném a csodálatot.
Vagy hülye vagyok?
Hülye.
Jó, oké.

Amúgy a kompozíció mámoros lett, hagymával lepirított gombás töltelék, enyhén fokhagymás tejfölös öntettel. Két rúd fogyott. Nem én ettem.

Nincsenek megjegyzések: