2009. március 23., hétfő

Messziről jött vírus

Hirtelen támad. Engem csütörtök este kaszált el, de úgy, hogy mikor elindultam bentről, még semmi bajom nem volt, mire pedig haza értem(kb. 20 perc), már a halálomon voltam.
De nem csak úgy kicsit, hanem rendesen. Ez a gyomros fajtából való pára, alul-fölül támad és elérkeztem csütörtök este arra a stratégia pontra, hogy nem tudtam, melyik oldalról is forduljak a szent kehely felé.
Nem részletezek, legyen már ez is sok, csendes hidegrázások közepette lázasodtam tova.
Lázam pedig szerintem 20 éve lehetett utoljára.
Azóta itt szórakozunk egymással, a krumplit már rettenetesen unom, más opció meg kevés van, talán még a kóla-ropi kombó.
A gyerekegyógyászok ajánlásával.

4 megjegyzés:

sugarcandy írta...

Egy tapasztalati úton szerzett jótanács: azonnal menj orvoshoz, hogy ne tartson 3 hétig! Én megszívtam, igaz, a másik verzióval: állandó takonykór és mérsékelt egyéb tünetek (a kehellyel kapcsolatosak).
15 nap után ma megadtam magam és kaptam antibijotikumot, de vmi csodát, ami csak 5 darab és nem bántja a kis cuki bélflórát.
Aztán má' kérjük a tavaszt.

jikka írta...

Hát jobbulást (legalább már tudom, mi hozta ki a két nagyobból ma délelőtt a suliban a reggel elfogyasztottakat).

Cassis írta...

Szerintem már kijövésben vagyok, több kórlefutást is láttam a közvetlen környezetemben, nagyjából egyforma a cucc...De ha nyűglődöm nagyon, akkor lesz doki.

jikka írta...

A kölkök egész jól megúszták, két nap alatt átszaladt rajtuk. Remélem jól vagy már.