2009. február 15., vasárnap

Nem támad

Amennyire szexi egy csábosan villanó harisnya (illetve ahogy nagyanyám mondta: hariZSnya), annyira vágyölő egy, a szárítón csoffadó vizes példány. De ezt csak úgy általában.
A Valami Amerika 2. pedig kínos.
Könyörgöm, valaki lúgozza ki a mindenki fejéből ezt a ísztwesztszájdsztorit, még ha humor is, de pláne ezt a Made In Hungária trailere után.

A Csinibabán még mosolyogtam egyet -enyhítő körülmény, hogy ifjú voltam és bohó - de aztán már a moszkvateret is untam.
Szóval le a retróval és a közönségfilm se menjen már le kutyába. Plíz.
A Kaméleon viszont jó. Nem zseniális, de legalább jó. Ez még a Nyomozóról is elmondható, de falhoz az sem vágott. Sorry.
Plasztik szerelem. Az jó volt.

2 megjegyzés:

jikka írta...

Bizony. az ütött.

bea írta...

a plasytik szerelem, es nyomozó szerintem okek, a kamelonon konkretan kockasra untam a seggem, es hat vess a mokusok ele, nekem bejott a valami amerika 2 es made in hungaria is. lehet azert, mertnem vartam toluk, hogy megvaltask a vilagot, hanem csak rohogni akartam, vagy a masik opcio, hogy sokevnyi filmgyartas utan mergezesi tuneteim leszenek a muveszfilmektol. bar elotte sem voltam nagy baratjuk, de mara vegkep rosszul vagyok toluk.